Tags


Laura

Bij deze alvast mijn felicitaties aan Laura Dekker voor het bijna afronden van haar reis rond de wereld.
Ik schaam mij diep voor mijn landgenoten die je hier uitmaken voor verwend wicht en weet ik wat allemaal. Ik hoop dat je genoten hebt in al die verre oorden.
Dat hele gezeur over die schoolopleiding moet je gewoon naast je neer leggen. Ik denk dat je in die paar maanden meer geleerd hebt dan je hier in tien jaar op onze waardeloze opleidingen had kunnen leren.
En over je leven in de waagschaal stellen. Volgens mij is een knappe blonde meid op de oceaan veiliger dan in onze prachtwijken zoals in Gouda en Utrecht.
Dat je liever niet meer in Nederland wilt wonen daar kan ik inkomen. Dat ze je in dit land voor de rechter slepen alleen omdat je aan je toekomst wil werken is typisch voor dit kneuterlandje.
Enige minpuntje is de link naar Sea Shepherd op je site. Dat is nou niet mijn favoriete organistatie maar ik begrijp het wel.
http://www.lauradekker.nl/

