Tags

,


Helaas Artikel7 nadert zijn einde.

Een stelletje pubers en huilebalken die niet tegen een stootje kunnen verpesten de sfeer.

De OpenDraad werd het Kletscafé ergens op een achteraf server.  Als je “hoera” typt dan werd het “****a”. De ene keer werd er wel gemodereerd dan weer niet.

Verder werd het me veel te serieus.

Ik vind het goed geweest. Hier volgt wat voorlopig wel mijn laatste comment op die site zal zijn ( copypaste inclusief tikfout).

N.O.Brains says:
6 November 2012 at 13:39

Na mijn hersenen is nu ook de Chaos uit mijn hoofd. Blijft over een paar humorloze zuurstokken en wat doemdenkende economen met een IQ van 450.

En dan bij elke oprisping van de huispierlala huiliehuilie doen bij de webmaster omdat ze op hun teentjes getrapt zijn.

Niets voor mij zo’n graftombe.

Grow up and get al life.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke tijd, jammer van die paar figuren die de boel verpesten.

